KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Nowoczesne strategie marketingowe : analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa /

analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa /
Pomykalski, Andrzej.
Andrzej Pomykalski.
Wwa :
"Infor",
2001.
261 s. : rys., tabele ; 24 cm.
((Marketing w praktyce) )
((Marketing w praktyce) )
1
brak wypożyczeń
Bibliogr.
83-88663-14-3
339.138
13979 (to nie jest sygnatura)





Badania marketingowe. Marketing. Marketing - badania

 



Marketing

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Wypożyczalnia Ogólna (K.138324)
Sygnatura mag nr
Miesięczne 2000501383242 Zamów
Rekord: