|
Nowoczesne strategie marketingowe : analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa /
|
|
analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa /
|
|
Pomykalski, Andrzej.
|
|
Andrzej Pomykalski. |
|
Wwa :
|
|
"Infor",
|
|
2001.
|
|
261 s. :
rys., tabele ;
24 cm.
|
|
((Marketing w praktyce) )
((Marketing w praktyce) )
|
|
1
|
|
brak wypożyczeń
|
|
Bibliogr.
|
|
83-88663-14-3
|
|
339.138 |
13979 (to nie jest sygnatura)
|
|