KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy /

jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy /
Scott, David.
David Meerman Scott ; przeł. Marta Werbanowska.
Wwa :
"Wolters Kluwer Polska",
2009.
283 s. ; 25 cm.
((Biznes) )
((Biznes) )
1
brak wypożyczeń
Indeks
978-83-7601-566-8
004.738.4:004.774:659.4:339.138
115366 (to nie jest sygnatura)





 



Firmowa witryna internetowa
Public relations -- strony www
Internet
Public relations
Internet -- stosowanie
strony www
stosowanie
Blogi a marketing

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
Czytelnia Ogólna (K.173760)
Sygnatura 339
Tylko na miejscu 13/01/2021 2000120259881 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: